سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسا دانشمند که نادانى وى او را از پاى در آورد و دانش او با او بود او را سودى نکرد . [نهج البلاغه]

عشق یخی
نویسنده :  رامین

 

           ای کاش دست قدرتمند تقدیر

                    هیچ بهاری را به سردی زمستان نسپارد!!!

                     یا اگر زمستان  قانون طبیعت است...

                     خدایا به زمستان هم عشق بیاموز!!!

                که اگر روزی...

                     زمستان عاشق باشد...

                      دیگرهیچ کودکی از سرما نمیمیرد!!

                          دیگر بهانه ای برای هیچ انسانی نیست که بگوید

                           با زمستان عشق فرار می کند!

                       شاید هم اگر روزی زمستان عاشق شد:

                  عاشق بهار باشد!!!



  • کلمات کلیدی :
  • چهارشنبه 89/8/12 ساعت 11:13 عصر

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    بارون میاد خیلی دلم گرفته ...
    سلام بر تویی که برایم غریبه ای،اما آشناتر از هرآشنایی...
    نگاه عاشق
    و سکوت ...
    زمستان عاشق...!!!
    آخردفتر
    همش تقصیر منه
    فرشته سوخته
    هرشب تنهایی
    خلوتگاه
    شبه آئینه پوش
    تورا دوست دارم
    [عناوین آرشیوشده]
    فهرست
    46093 :کل بازدیدها
    6 :بازدید امروز
    17 :بازدید دیروز
    پیوندهای روزانه
    درباره خودم
    عشق یخی
    رامین
    تا حالا عشق یخی دیدید؟؟!!!.....
    حضور و غیاب
    لوگوی خودم
    عشق یخی
    لوگوی دوستان





    لینک دوستان
    اقاقیای من
    عشق برتر
    ترفندهایی از کامپیوتر
    عکس های زیبا و دیدنی
    آوای آشنا
    اشتراک
     
    دسته بندی یادداشت ها
    پنهان کاری[9] . تورا دوست دارم . دست خودم نیست . دلش آسمون می خواست . دلم برای خودم تنگ می شود . شبه آئینه پوش . عشق و فقط عشق . غربت .
    آرشیو
    پاییز 1387
    تابستان 1387
    زمستان 1386
    تابستان1389
    طراح قالب