سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانشمند زنده است؛ اگر چه مرده باشد . نادان مرده است؛ اگر چه زنده باشد . [امام علی علیه السلام]

عشق یخی
نویسنده :  رامین

یک غم و صد تنهایی دلم نمی سوزد به یاد آن روزها و شبهایی که

برایت شعر می سرودم به یاد آن شبهایی که ستاره ای پیدا کردم و

اسم تو را روی آن گذاشتم .

باز نگاهم به آسمان خیره شد و اسم تو را صدا زدم، ولی هیچوقت

صدایی از تو نیامد .

بمان همان جایی که خنده هایت بهاری اند و اشک هایت پاییزی و

من اینجا در گذشته تو فراموش شده ام و آلبوم خاطراتت را ورق

می زنم .

گله ای ندارم برای تنهایی ها و اشک هایی که تو را صدا می زنند .

تو بگذر و برو برای همیشه با همان چتری که از زیر بغض باران

می گذرد ومن سوختن و ساختن راانتخاب کرده ام وبازهم موردی

نیست و باز بغض ها می شکنند و مادراشک خودراپیدا می کنیم.

راست می گفتی من همان عروسک تنهایی های تو بودم!!!..



  • کلمات کلیدی :
  • شنبه 88/12/29 ساعت 12:16 صبح

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    بارون میاد خیلی دلم گرفته ...
    سلام بر تویی که برایم غریبه ای،اما آشناتر از هرآشنایی...
    نگاه عاشق
    و سکوت ...
    زمستان عاشق...!!!
    آخردفتر
    همش تقصیر منه
    فرشته سوخته
    هرشب تنهایی
    خلوتگاه
    شبه آئینه پوش
    تورا دوست دارم
    [عناوین آرشیوشده]
    فهرست
    46095 :کل بازدیدها
    8 :بازدید امروز
    17 :بازدید دیروز
    پیوندهای روزانه
    درباره خودم
    عشق یخی
    رامین
    تا حالا عشق یخی دیدید؟؟!!!.....
    حضور و غیاب
    لوگوی خودم
    عشق یخی
    لوگوی دوستان





    لینک دوستان
    اقاقیای من
    عشق برتر
    ترفندهایی از کامپیوتر
    عکس های زیبا و دیدنی
    آوای آشنا
    اشتراک
     
    دسته بندی یادداشت ها
    پنهان کاری[9] . تورا دوست دارم . دست خودم نیست . دلش آسمون می خواست . دلم برای خودم تنگ می شود . شبه آئینه پوش . عشق و فقط عشق . غربت .
    آرشیو
    پاییز 1387
    تابستان 1387
    زمستان 1386
    تابستان1389
    طراح قالب